zondag 22 mei 2016

Moustey naar Dax

Die Tipi dat was het niet. Is beginnen onweren en dat heeft heel de nacht geduurd. Donder bliksem en veeeel regen.
Toen ik buiten de Tipi kwam moest ik er vandoor voor een stel ganzen die in mijn broek knepten. Heel de nacht slecht geslapen. Geen ontbijt smorgens want bakker kwam pas om 9u en zo lang blijf ik niet wachten. Dus om 7u op pad en onderweg bij bakker gestopt voor wat koeken. Wind regen en hagel waren tot middag van partij. Daarom ging het wat moeizamer. Die lange rechte wegen daar komt precies geen einde aan. Vandaag ook weinig foto's getrokken twas te nat.
Heb in mijn bagage al wat gesnoeid. Deel dat ik nog niet gebruikt heb weg gedaan.
Alles zit nu in de 2 tassen en regenpak onder de snelbinder.
Morgen korte rit 70 km en hopelijk goed weer.

https://connect.garmin.com/modern/activity/1177739346?share_unique_id=12

2 opmerkingen:

  1. Hoe zit het maat,
    Zeker niet goed kunnen slapen dan in zo een tent.
    Hopen dat de volgende plaats beter is.
    Efkes op uw tanden bijten.
    Heb met Ria gebeld.
    Groten Fred en ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig alois, ik supporter voor je ;)

    Groetjes Ludwig Druyts BWT

    BeantwoordenVerwijderen